Rozluštěte kódy selhání párování

Dešifrujte kódy selhání párování

Když párování selže, na obrazovce vedle chybové zprávy „párování selhalo“ lze najít chybový kód, např. "6101".

Co to znamená? Pojďme se do problematiky chybových kódů ponořit. 

Aplikace eWeLink podporuje různé typy zařízení. První věcí, kterou musíte udělat, než budete moci ovládat nově zakoupený produkt, je párování. Různá zařízení umožňují diverzifikované metody párování. 

Stručně řečeno, existují čtyři nejběžnější způsoby párování. Jsou to „Rychlé párování“, „Kompatibilní párování“, „QR skenování“ a „Bluetooth párování“. 

Pro vaše pohodlí aplikace eWeLink ukazuje kód chyby na stránce "selhání párování". 

Chybové kódy jsou kategorizovány podle metody párování. 

  • Rychlé párování
  • Kompatibilní párování
  • QR skenování Párování
  • Párování Bluetooth 

Rychlé párování

Chybové kódy pro rychlé párování začínají dvěma číslicemi „61“. 

6101/6106/6107 Nastavení routeru

Tyto chybové kódy znamenají, že aplikace eWeLink nemůže zařízení najít, nebo jim nemůže přiřazovat adresy IP. Chcete-li je opravit, povolte DHCP. 

6102/6103/6104 Chyba komunikace

Nepodařilo se přijmout požadovaná data, nebo zařízení nereaguje v procesu vyhledávání, registrace, nebo připojení zařízení. Řešením tohoto typu chyby je zkusit to znovu. Pokud se párování znovu nezdaří, zkuste to prosím znovu s osobním mobilním hotspotem a otestujte funkce WiFi zařízení. 

6105 Časový limit

Aplikace nedokáže najít žádná zařízení do 3 minut. Zkontrolujte, zda je zařízení stále v párovacím režimu pro rychlé párování. Pokud ne, uveďte zařízení znovu do párovacího režimu a zopakujte celý proces párování. 

6108 Neznámá chyba

Pokud k této chybě dochází i nadále, odešlete zpětnou vazbu v aplikaci eWeLink. 

Kompatibilní párování

První dvě čísla „62“ znamenají, že se pokoušíte spárovat zařízení v kompatibilním režimu párování. Kompatibilní režim párování je metoda manuálního připojení k hotspotu WiFi generovaného zařízením, která zařízení sdělí, který SSID a heslo WiFi lze použít k připojení k serverům eWeLink. 

6201 Selhání hotspotu zařízení

Aplikace nemůže získat SSID zařízení. Vypněte zařízení, přepněte zařízení do kompatibilního režimu párování a znovu spárujte. 

6202/6203/6204 Chyba komunikace

Aplikaci se nepodařilo připojit hotspot zařízení, nemůže přijímat informace o zařízení, nebo zařízení nereaguje. Prosím zkuste to znovu. 

6205 Nepodařilo se přepnout na domácí WiFi

Zkontrolujte, zda jste aplikaci eWeLink udělili požadované povolení. Restartujte telefon a zkuste to znovu. 

6206/6207 Chyba serveru

K těmto chybám dochází, když aplikace nedokáže zaregistrovat zařízení nebo server neodpovídá. Zašlete prosím zpětnou vazbu v aplikaci eWeLink a počkejte, až vám eWeLink pošle e-mail s informací o době obnovy. 

6208 Časový limit

Aplikace nedokáže najít žádná zařízení do 3 minut. Zkontrolujte, zda zařízení stále rychle bliká. Pokud ne, opustilo kompatibilní režim párování. Prosím zkuste to znovu. 

Párování skenováníM QR (SoftAP)

Metoda skenování QR používá technologii softAP, která se připojuje k přístupovému bodu generovanému zařízením skenováním jeho QR kódu. Je to podobné jako u kompatibilního režimu párování, začíná také dvěma čísly „62“. 

6210/6211/6212 Chyba komunikace

Když aplikace komunikuje se zařízením, zařízení se nemůže připojit k přístupovému bodu zařízení, nemůže získat informace o zařízení nebo zařízení nereaguje. Prosím zkuste to znovu. 

6213 Nepodařilo se přepnout na domácí WiFi

Aplikace nedokáže připojit telefon zpět k domácí WiFi. Zkontrolujte, zda jste aplikaci eWeLink udělili všechna požadovaná oprávnění. Restartujte telefon a zkuste to znovu. 

6214/6215 Chyba serveru

Aplikace nedokáže zaregistrovat zařízení nebo získat typ zařízení. Odešlete zpětnou vazbu v aplikaci eWeLink s ID zařízení a snímkem obrazovky s chybovým kódem a počkejte, až vám eWeLink pošle e-mail s informací o době obnovení. 

6217 Selhání hotspotu zařízení

Aplikace nemůže získat SSID zařízení. Vypněte zařízení, znovu naskenujte jeho QR kód a znovu spárujte. 

Párování Bluetooth 

Pokud chybový kód začíná číslicí „63“, pokoušíte se spárovat zařízení v režimu párování Bluetooth. Než použijete tuto metodu, ujistěte se, že vaše zařízení podporuje párování Bluetooth. 

6301 Skenování se nezdařilo

6302  Aplikaci se nepodařilo připojit k zařízení Bluetooth. 

6303 Aplikace nedokáže odeslat informace WiFi do zařízení.

6304 Zařízení Bluetooth se nepřipojilo k WiFi.

6305 Aplikace nemůže získat informace o zařízení.

6306 Registrace zařízení se nezdařila.

6307 Nepodařilo se odeslat informace o síti do zařízení.

6308 Časový limit.

6310/6311 Neplatné zařízení. Autorizace se nezdařila. 

6309/6312/6313/6314 Nelze připojit zařízení Bluetooth.

6315/6316/6317/6318/6319/6320 Zařízení se nemůže připojit k WiFi z důvodu nesprávného hesla WiFi, SSID nebo IP není zařízení přiřazeno. 

U všech výše uvedených chyb zkuste zařízení znovu spárovat v režimu párování Bluetooth. 

 

Obecné chyby

Chyba aplikace 400/403

Jedná se o chybu týkající se aplikace, kterou používáte. Obraťte se na zákaznickou podporu s vaším účtem eWeLink a požádejte o další pomoc. 

Platnost přihlášení 401/402 vypršela

Přihlaste se prosím znovu. 

406/407 Chyba účtu

S tímto účtem nemáte oprávnění manipulovat, nebo toto zařízení patří jinému účtu. Pokud jste vlastníkem zařízení, odešlete zpětnou vazbu v aplikaci eWeLink s ID vašeho zařízení a účtem eWeLink. 

500 Chyba serveru

Tento kód chyby označuje, že nyní došlo k chybě serveru. Zašlete prosím zpětnou vazbu v aplikaci eWeLink a počkejte, až vám eWeLink pošle e-mail s informací o době obnovy.